överaskad

jag gick och skulle ta på mig skolkläder. då ropade pappa att jag skulle gå ner. så det gjorde jag. då sa han nu får ni vara snälla och skicka ett vykort till mormor. och inte bråka på planet. jag var jätte trött så det tog ett tag att fatta vad han menade. sen blev jag bara jätte glad. så snart sitter hela familjen på ett plan till thailand. kommer sakna alla mina vänner men vi träffas ju ändå igen när jag kommer hem. vi ska först åka till Ao nang där ska vi bo på ett hotell som heter best western i tre nätter. här kommer lite bilder på det.




här är en bild på ao nang



här är bilder på maya beach




Kommentarer
Postat av: Farmor

Gumman..vilken överaskning..och vilket äventyr du och din bror får vara med om!

Nu får ni ha det så himla skönt i värmen, jag är allt lite avundsjuk. Det verkar som om sommarvärmen har kommit hit nu iallafall, fast tråkigt nog så jobbar jag hela helgen så farfar får klara sig själv i stugan.

Många kramar och pussar till dig och Alexander från farmor

2010-06-04 @ 22:44:05
Postat av: mormor

Hoppas du har det super bra, och det har du såklart.

Du vet att jag gärna hade varit med er.

Nyfiken på ditt hår.

Många kramar till dig och Alexander

2010-06-07 @ 20:58:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0