thailand

Vi var först på Ao nang. där var det fint. Vi bodde på ett hotell som hette best western. där var det fint. mamma har en bloggkommpis som bor där och har en restaurang. den heter blue mango. där var god mat. hon hade två barn som hette Tess och Victor. dom var blyga i början. men det gick över. jag gjorde flätor i håret. det blev fint. sen åkte vi båt till Railay beach. det är en av världens 10 finaste stränder. det var stora klippor runt om. vi bodde på ett hotell som hetter Railay bay resort and spa. det var ett 4-stjärnigt hotell. sen åkte vi till kho phi phi. vi bor på ett hotell som heter andaman house. det är allt annat än 4-stjärnigt. så nu är vi där. jag skriver mer när vi åker vidare. MVH en solbränd Linnea.

Kommentarer
Postat av: momme

Oj vad skönt ni har det. Blir roligt att träffa Dejsvart som en neger och med flätor i hela håret. KRAM MOMME

2010-06-10 @ 12:43:14
Postat av: christina

Du har det väl toppen kan jag tänka mig, hälsa Alexander.

Många kramar mormor

2010-06-10 @ 19:37:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0