Födelsedag.......

Mamma pappa Alexander och Hubbe kom upp till mitt rum med pressenter. Jag fick twilight pins, armband, en berlock till mitt berlockarmband, fortsättningen på vampire academy serien.
Sen kom mormor och momme. Av dom fick jag pressentkort på H&M, en berlock till mitt armband, en penna med mitt namn på, och ett läppglans som man kunde sätta på sin mobil. Alla åkte iväg till ysta förutom mamma. hon mådde inte bra. så vi åt på ett fik och jag åt en god kanelbulle. och vi  gick i affärer. sen åkte vi hem. Till midag så åt vi pizza. det var gott. på kvällen när pappa kom hem så åt vi godis och hade det mysigt.

Twilight piinsen

mmmm...... godis är ju alltid gott.

Min bok. (jag läste ut den på två dagar)



jag varnar er dom här bilderna kan vara lite läskiga. det här är dom andra böckerna som jag fick.


Den första boken.



Den tredje boken.


Den fjärde boken.


Den femte boken.


Den sjätte boken.


Den sjunde boken.


Den åttonde boken.


Den nionde boken.


Dom ska jag läsa på sommarlovet. Jag hoppas att jag inte får mardrömmar bara.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0